Η σωστή διατροφή για παιδιά με υπερκινητικότητα

Σήμερα ολοένα και περισσότερα παιδιά διαγιγνώσκονται  με ελλειμματική προσοχή και υπερκινητικότητα τα οποία, προκαλούν προβλήματα τόσο στο οικογενειακό περιβάλλον όσο και στο σχολικό. Τα συμπτώματα τώρα πια οι γονείς είναι σε θέση να τα αντιλαμβάνονται και να καταφεύγουν σε ειδικούς, οι οποίοι τους κατευθύνουν, ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν τα παιδιά και να τα εντάξουν μελλοντικά στην κοινωνία ως ανεξάρτητα άτομα. 

Σε αυτό συμβάλλει σε ένα μεγάλο ποσοστό και η διατροφή. Ύστερα  από πρόσφατες μελέτες υπάρχουν θρεπτικά συστατικά που θεωρούνται, ότι συμβάλλουν στην εκδήλωση υπερδραστήριας συμπεριφοράς ή την κατευνάζουν.

Το παιδί θα πρέπει να ακολουθούν μία ισορροπημένη διατροφή συνολικά σύμφωνα με τις αρχές της μεσογειακής διατροφής. Οι τροφές οι οποίες είναι αυξημένες σε Ω-3 λιπαρά και σε λιπαρά οξέα παρατήρησαν ότι μείωσε αισθητά τα συμπτώματα της υπερκινητικότητας. 

Φροντίστε τα παιδιά σας να καταναλώνουν συστηματικά κρέας, όσπρια, ξηρούς καρπούς, δημητριακά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και γαλακτοκομικά, για την εξασφάλιση επαρκών ποσοτήτων σιδήρου, μαγνησίου, χαλκού και ψευδαργύρου τα οποία βοηθούν στην συγκέντρωση και την ωρίμανση των νευρικών κυττάρων άρα και την ωρίμανση του εγκεφάλου. Καλό θα είναι να αποφεύγονται λιπαρά τρόφιμα, σοκολάτα, τσάι και αναψυκτικά ιδιαίτερα 4 με 5 ώρες πριν από τον ύπνο, διότι προκαλούν δυσπεψία και προκαλούν σύγχυση στα παιδιά. Επίσης καλό είναι να μην αγοράζουμε επεξεργασμένα τρόφιμα μπισκότα , κέικ και να τα αντικαταστήσουμε με τρόφιμα που δεν επιδέχονται επεξεργασία και περιέχουν όσο το δυνατόν λιγότερα χημικά και συντηρητικά.  

Προτιμείστε κρέας, ψάρι, προϊόντα ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά και αβοκάντο που είναι πλούσιες πηγές του συμπλέγματος βιταμινών B τα οποία ενισχύουν εκτός των άλλων και την μνήμη του παιδιού. Είναι σημαντικό σαν γονείς να δείχνουμε το καλό παράδειγμα στα παιδιά μας, διότι οι συνήθειες οι δικές μας γίνονται συνήθειες και των παιδιών μας , γι΄αυτό πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτική και στη διατροφή μας γιατί θα έχει αντίκτυπο και στα παιδιά μας.

Διαβάστε και το: Η διατροφή του καλού μαθητή

Πηγή:
itrofi.gr

Δειτε Επισης