Αποκτήστε την χαμένη σας αυτοπεποίθηση!

Αποκτήστε την χαμένη σας αυτοπεποίθηση!

Περίπου το 45 τοις εκατό των γυναικών και το 23 τοις εκατό των ανδρών νομίζουν ό,τι είναι υπέρβαροι, ενώ δεν είναι και τουλάχιστον το 20 τοις εκατό των λιποβαρών γυναικών, νομίζουν ό, τι έχουν παραπανίσια κιλά. Οι έρευνες δείχνουν, ότι όσοι έχουν αποδεχτεί το σώμα τους, είναι πιο πιθανό να κρατήσουν τα περιττά κιλά μακριά. Υπάρχει σίγουρα μια πεποίθηση: «Δεν είμαι αρκετά καλή, γιατί δεν έχω το σωστό σωματότυπο». Εδώ είναι έξι βήματα που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση.  

1. Σταματήστε να «αποφεύγετε» το σώμα σας. Είναι γνωστό, ότι ένας τρόπος για να διατηρηθεί η αρνητική εικόνα του σώματος, είναι να το αποφεύγετε. Έτσι, προκειμένου να σπάσει αυτός ο κύκλος, σταματήστε την αποφυγή! Αντιμετωπίστε το σώμα σας, γνωρίστε το κάθε σημείο του και συνηθίστε το. Προσπαθήστε να περάσετε περισσότερο χρόνο γυμνές. Περπατήστε γύρω από το σπίτι, χωρίς ρούχα! Επίσης, μπορείτε να δοκιμάσετε όλες τις  δραστηριότητες που κανονικά θα αποφεύγατε: να πάτε να αγοράσετε καινούρια ρούχα, να πάτε για χορό ή να αρχίσετε χορό της κοιλιάς!

2. Σταματήστε τη σύγκριση. Δεν χρειάζεται να συγκρίνετε συνεχώς τα φυσικά χαρακτηριστικά σας, με αυτά των άλλων ανθρώπων. Μπορεί να είναι δύσκολο, να σταματήσετε τη σύγκριση, αλλά αξίζει να προσπαθήσετε. Εξάλλου, ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός!

3. Διώξτε το άγχος. Συνήθως όταν έχετε μια αγχωτική μέρα στη δουλειά, ή έναν διαπληκτισμό με τον σύντροφό σας, τότε μπορεί να αρχίσετε να αισθάνεστε άσχημα για το σώμα σας και να μην νιώθετε ελκυστικές. Αν αρχίσετε να έχετε αρνητικά συναισθήματα για τον εαυτό σας, ρωτήστε τον τι προκάλεσε αυτό το συναίσθημα και προσπαθήστε να προσδιορίσετε το πραγματικό ζήτημα, ώστε να αποδεσμευτείτε από την εικόνα του σώματος σας. Επίσης, όταν συμβαίνει αυτό, υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι το βάρος σας και η εμφάνισή σας ήταν τα  ίδια και πριν από το αρνητικό γεγονός.

4. Εξάσκηση αυτοαποδοχής. Έχοντας μια αρνητική εικόνα σώματος, είναι σαν να έχετε έναν κριτή στο κεφάλι σας. Αυτός ο κριτής είναι συνήθως σκληρός, υποτιμητικός και κάνει άσχημα σχόλια για εσάς. Για παράδειγμα, λέτε «είμαι αηδιαστική σε αυτό το ντύσιμο» ή «δεν μπορώ να πιστέψω πόσο λίπος έχω». Όμως νιώθετε απαίσια, γιατί το πιστεύετε. Το κλειδί για την αλλαγή της αρνητικής εικόνας του σώματος σας, είναι να διώξετε τον κριτή από το μυαλό σας και να μάθετε να αποδέχεστε τον εαυτό σας όπως είναι. Μπορεί να πάρει χρόνο, αλλά αξίζει τον κόπο!

Δημοφιλη Αρθρα