Δυνατή παρουσία για την Coca-Cola στο 4ο Delphi Economic Forum

Δυνατή παρουσία για την Coca-Cola στο 4ο Delphi Economic Forum

Η Coca-Cola ήταν Χρυσός Χορηγός στο φετινό, 4οDelphiEconomicForum, που  πραγματοποιήθηκε από τις 28 Φεβρουαρίου έως και τις 3 Μαρτίου στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο των Δελφών, με θέμα “The Challenge of InclusiveGrowth”. Η συμμετοχή της Coca-Cola στο κορυφαίο συνέδριο,ήρθε με αφορμή τη συμπλήρωση των 50 χρόνων παρουσίας της στην Ελλάδα και 100 χρόνων στην Ευρώπη.Η εταιρεία άφησε το δικό της αποτύπωμα μέσα από μια πολυεπίπεδη παρουσία, η οποία στελεχώθηκε από τις ομιλίες της Γενικής Διευθύντριας για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, κας Λίλιαν Νεκταρίου, γύρω από τον επαναπροσδιορισμό της ανάπτυξης, αλλά και την αποτελεσματικότητα της συμμετοχικής ηγεσίας, καθώς και τoπρόγραμμα ZeroWasteFuture, που η εταιρεία επέλεξε να παρουσιάσει στους Δελφούς.

Η θεματική του φετινού συνεδρίου των Δελφών, που στόχο έχει την ανταλλαγή ιδεών και τη διαμόρφωση προτάσεων σχετικά με τις προκλήσεις του αύριο, κινήθηκε γύρω από τις προκλήσεις που αφορούν την επίτευξη μιας συμμετοχικής ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Coca, δια στόματος της Γενικής Διευθύντριας για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, καςΛίλιαν Νεκταρίου, μίλησε για το πώς οραματίζεται αυτή την ανάπτυξη για την εταιρεία αλλά και τη χώρα για τα επόμενα χρόνια. Κατά τη διάρκεια συζήτησης με τον δημοσιογράφο κο Παύλο Τσίμα, με τίτλο “Re-purposingGrowth”, η κα Λίλιαν Νεκταρίου αναφέρθηκε στο πώς από ένα μοντέλο ανάπτυξης που μέχρι πριν από 10 χρόνια είχε σαν στόχο μόνο την κερδοφορία των μετόχων, έχει έρθει η στιγμή να περάσουμε σε ένα μοντέλο δίκαιης ανάπτυξης που βασίζεται στην κοινωνική ισορροπία και συμμετοχή. Η κα Νεκταρίου είπε σχετικά: «Ο τρόπος που αναπτύσσεται μια εταιρεία πρέπει να αποτελεί μέρος της στρατηγικής της. Πρέπει να στηρίζεται σε μια συνεργατική ηγεσία που θα περικλείει τον δημόσιο, τον ιδιωτικό τομέα και την κοινωνία των πολιτών. Με αποφάσεις που θα λαμβάνονται συμμετοχικά, και με συναινετικές λύσεις στα προβλήματα που μας αφορούν, οι οποίες θα έχουν ένα κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα». Η κα Νεκταρίου δήλωσε πως το κλειδί για να βρουν οι εταιρείες τον τρόπο να εμπνεύσουν και να κινητοποιήσουν τους εργαζομένους τους,  είναιη συμμετοχικότητα:


«Τα στελέχη μιας εταιρείας για να κινητοποιηθούν, πρέπει να νιώσουν συμμέτοχοι. Και για να γίνει αυτό, πρέπει να νιώσουν ότι υπάρχει ένας σκοπός σε αυτό που κάνουν, ότι δεν είναι απλά η δουλειά τους. Το ίδιο ισχύει και για τους πολίτες: για να ενεργοποιηθούν πρέπει να νιώσουν ότι μπορούν να συμβάλλουν σε κάτι μεγαλύτερο». Σαν επιτυχημένο παράδειγμα έφερε το πρωτοποριακό πρόγραμμα ZeroWasteFuture, την ενσάρκωση του οράματός της για έναν κόσμο όπου τίποτα δεν πάει χαμένο, το οποίο κατάφερε να πετύχει τη συνεργασία ανάμεσα στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα με στόχο να γίνει η Θεσσαλονίκη η πρώτη πόλη μηδενικών απορριμμάτων στην Ελλάδα, αλλά και να νιώσουν οι πολίτες ότι γίνονται οι ίδιοι υποκινητές της προσπάθειας. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «σκοπός μας είναι να δείξουμε πως όταν συνεργαζόμαστε, μπορούμε να πετύχουμε την αλλαγή που θέλουμε».

Η κα Λίλιαν Νεκταρίου συμμετείχε επίσης στο panelμε θέμα “MakingLeadershipEffective”,  που στόχο είχε την ανταλλαγή απόψεων για το πώς θα πρέπει να είναι το σύγχρονο, επιτυχημένο μοντέλο ηγέτη σε μια εταιρεία. Η κα Νεκταρίου δήλωσε σχετικά: «Για μένα ένα σωστό μοντέλο ηγεσίας βασίζεται σε τέσσερα βασικά στοιχεία: Πρώτον, την ειλικρίνεια απέναντι στους εργαζόμενους. Δεύτερον, το να είναι και οι ίδιοι οι ηγέτες προσανατολισμένοι στο να αναζητούν τρόπους να γίνουν καλύτεροι, μέσω της δια βίου μάθησης.Τρίτον, την ευελιξία, απαραίτητη στους απαιτητικούς καιρούς που ζούμε, και τους οποίους εγώ χαρακτηρίζω ως ‘ταραγμένη θάλασσα’. Και τέταρτον, αυτό που ονομάζουμε ‘conversity’ και αφορά στον τρόπο που φέρνουμε κοντά τα νεαρά στελέχη μιας εταιρείας με εκείνα που είναι μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά ακόμα πολύ δραστήρια, και τους κάνουμε να νιώσουν ότι είναι και οι δύο ισότιμα μέλη της ομάδας. Γιατί μόνο μέσα από τη συνεργατική δράση μπορούν να έρθουν τα επιτυχημένα αποτελέσματα».

Τέλος, η επιτυχημένη παρουσία της Coca-Cola στο Delphi Economic Forum υποστηρίχθηκε και  μέσα από ένα διαδραστικό περίπτερο, στο οποίο οι παρευρισκόμενοι μπόρεσαν να ενημερωθούν για το πρόγραμμα ZeroWasteFutureκαι να εκτεθούν σε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις του, την ενέργεια “PrintYourCity”, που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε αστικό εξοπλισμό πόλης, μέσα από την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι συμμετέχοντες του φόρουμ είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα 3D εκτυπωμένα έπιπλα, τοποθετημένα σε διάφορα σημεία των συνεδριακών χώρων, αλλά και να παρακολουθήσουν μια προσομοίωση της διαδικασίας. Επιπλέον, η Coca-Cola, καθ΄ όλη τη διάρκεια του φόρουμ, προσκάλεσε τους συμμετέχοντες να γίνουν μέρος της πρωτοβουλίας, ανακυκλώνοντας τα απορρίμματά τους στους ειδικούς κάδους ανακύκλωσης τεσσάρων ρευμάτων που βρίσκονταν στο χώρο. Από την ποσότητα των πλαστικών απορριμμάτων που συλλέχθηκαν, και θα ανακυκλωθούν, η εταιρεία θα παράξει ένα 3D αστικό έπιπλο, το οποίο και θα δωρίσει στο Δήμο των Δελφών, ως μια συμβολική, τιμητική κίνηση προς την ιστορικής σημασίας περιοχή.

 

.Σχετικά με την The Coca-Cola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «totalbeveragecompany», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ DellValle, η Fanta, ο καφές Georgia, η GoldPeak σειρά τσαγιού και καφέ, το HonestTea, οι χυμοί και τα smoothiesInnocent, οι χυμοί MinuteMaid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το VitaminWater και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Δημοφιλη Αρθρα

Διαβάστε Επίσης