Τρώγοντας χάνονται τα κιλά

Τρώγοντας χάνονται τα κιλά

Η λέξη δίαιτα έχει γίνει συνώνυμη με στέρηση και τιμωρία. Πάρε θάρρος από τις παρακάτω στρατηγικές και χάσε τα κιλά που θέλεις τρώγοντας ό,τι θέλεις.

Εμείς ούτε που θα πλησιάσουμε τις διαιτες. Αντί γι' αυτό προσφέρουμε μία υπόσχεση: θα σε βοηθήσουμε να κυνηγήσεις τα επιπλέον 5 ή 7 κιλά που κουβαλάς διατηρώντας το στομάχι τόσο γεμάτο, που θα έχεις ξεχάσει ότι κάνεις δίαιτα. Το μόνο που ζητάμε είναι να συμφωνήσεις να είσαι πιο ανοιχτός στις διατροφικές επιλογές σου. Η αλήθεια είναι ότι θα αισθάνεσαι καλύτερα απ' ό,τι σήμερα, θα έχεις περισσότερη ενέργεια, θα βελτιώσεις τη μακροχρόνια υγεία σου, θα είσαι πιο τυχερός στο κρεβάτι, με καλύτερα αποτελέσματα. Η τροφή, κι εννοούμε η σωστή τροφή, είναι το όπλο σου. Σε 5 εβδομάδες μπορείς να αποκτήσεις μέση 80 εκατοστών. Ετοιμος; Ξεκίνα.

Μέτρα τις απώλειες σου

Ερευνες δείχνουν ότι για κάθε απώλεια 1/2 κιλού χάνεις 1 1/2 εκατοστό από την κοιλιά. Τύλιξε μία μεζούρα γύρω από την κοιλιά. Προσπάθησε να μετριέσαι την ίδια ώρα της ημέρας και μην πιέζεις το δέρμα.

Κανόνας #1

Φάε 5 γεύματα την ημέρα

Αυτό σημαίνει 3 κυρίως γεύματα και 2 ενδιάμεσα. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Epidemiology, οι άντρες που κατανάλωναν 4 ή 5 γεύματα την ημέρα είχαν τις μισές πιθανότητες να παρουσιάσουν παχυσαρκία σε σχέση με αυτούς που έτρωγαν 3 φορές την ημέρα. Αυτό δεν σημαίνει όμως 3 τεράστια κυρίως γεύματα και «σνακ» των 900 θερμίδων. Διάβασε παρακάτω και θα μάθεις τι τροφές πρέπει να βάλεις στο πιάτο σου.

Κανόνας #2

Φούλαρε με Φυτικές Ινες

Οι φυτικές ίνες είναι η καλύτερη τροφή που μπορείς να φας αν θέλεις να χάσεις βάρος. Γιατί; Καταρχήν, επιβραδύνουν το ρυθμό της χώνεψης. Αυτό σημαίνει ότι εσύ αισθάνεσαι χορτασμένος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και μειώνουν την ανάγκη για κάτι γλυκό. Επειδή οι ίνες έχουν την τάση να δεσμεύονται με άλλες τροφές βοηθούν στην απομάκρυνση θερμίδων από τον οργανισμό. Ερευνα του υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ (USDA) έδειξε ότι άτομα που καταναλώνουν 24 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα κερδίζουν 90 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι τρώγοντας μόνο περισσότερες ίνες χωρίς να αλλάξεις τίποτε άλλο μπορείς να χάσεις σχεδόν 5 κιλά σε ένα χρόνο.

Ο στόχος σου: 5 γραμμάρια φυτικών ινών σε κάθε γεύμα.

5 Γραμμάρια και Πάνω 

* 1 φλιτζάνι δημητριακών που να περιέχει πίτουρο. Αν δεν υπάρχει αυτό το συστατικό, κοίταξε τη διατροφική αξία στη συσκευασία. Ενα φλιτζάνι πρέπει να περιέχει 5 γραμμάρια φυτικές ίνες.

* 1 φλιτζάνι μαγειρεμένα όσπρια (όλα τα είδη: μαυρομάτικα, φακές, κόκκινα, κ.λπ.). Μπορεί να είναι κονσέρβας ή βρασμένα.   

2-4 γραμμάρια

* 1 μέτριο μήλο, αχλάδι, πορτοκάλι ή μπανάνα. 

* 1 φλιτζάνι φρούτων που τελειώνουν σε μούρο.

* 1/2 φλιτζάνι βρασμένα φασολάκια, καρότα, μπρόκολο, κουνουπίδι, σπαράγγια ή σπανάκι.

* 30 γραμμάρια (περίπου μία χούφτα) αμύγδαλα, φιστίκια (κι Αιγίνης), κάσιους, ηλιόσπορους.

* 1 φλιτζάνι βρασμένο μαύρο ρύζι ή 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως (κοίτα πάλι τη συσκευασία για να βεβαιωθείς).

Κανόνας #3

Μη μετράς θερμίδες 

Η καλή δίαιτα γίνεται αβίαστα. Τρώγοντας συχνά τις σωστές τροφές, θα εξαλείψεις την πείνα κι αυτομάτως θα ελέγξεις τις θερμίδες που καταναλώνεις.

Μην περιορίζεις την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. 

Δεν υπάρχει όριο στα φρούτα και τα λαχανικά. Με εξαίρεση τις πατάτες, περιέχουν λίγες θερμίδες, λίγο άμυλο και πολλές ίνες.       

Λίγη πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα.       

Κάνε τον κόπο να προσθέτεις 2 μερίδες πρωτεΐνης οποιασδήποτε μορφής σε κάθε γεύμα. Συμπερίλαβε γιαούρτι, γάλα, τυρί, μοσχάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, χοιρινό, αυγά και ξηρούς καρπούς. Θα λάβεις 8 γραμμάρια λευκίνης κάθε μέρα, ένα αμινοξύ το οποίο είναι απαραίτητο για την ενίσχυση του μεταβολισμού και τη συντήρηση μυϊκής μάζας όσο θα χάνεις βάρος.  

Μη φοβάσαι το λίπος.       

Αμερικανοί ερευνητές του ιατρικού κέντρου City of Hope στην Καλιφόρνια αναφέρουν ότι οι άντρες που ακολούθησαν δίαιτα με μειωμένες θερμίδες και υψηλά λιπαρά έχασαν 68% περισσότερο βάρος σε 6 μήνες σε σχέση με αυτούς που ακολούθησαν δίαιτα με χαμηλά λιπαρά, αλλά με τις ίδιες θερμίδες της πρώτης ομάδας. Οταν αντικαθιστάς μερικά από τα άμυλα με λίπος, τότε ο οργανισμός παίρνει περισσότερο χρόνο να χωνέψει κι έτσι εσύ μένεις χορτασμένος για περισσότερο χρόνο και τρως λιγότερο. Δώσε έμφαση στα καλά λίπη, όπως ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς.  

Πηγή: menshealth

Δημοφιλη Αρθρα

Διαβάστε Επίσης

Ο άνθρωπος που προσέχει τον Γιώργο Μαρίνο ξεσπά κατά της Άννας Φόνσου: Η 'Άννα Φόνσου δεν είναι φίλη του...-Η απάντηση της ηθοποιού
Ο άνθρωπος που προσέχει τον Γιώργο Μαρίνο ξεσπά κατά της Άννας Φόνσου: Η 'Άννα Φόνσου δεν είναι φίλη του...-Η απάντηση της ηθοποιού
Ο άνθρωπος που προσέχει τον Γιώργο Μαρίνο ξεσπά κατά της Άννας Φόνσου: Η 'Άννα Φόνσου δεν είναι φίλη του...-Η απάντηση της ηθοποιού