Σωστή διατροφή για ενδυνάμωση άμυνας κατά των ιώσεων

Σωστή διατροφή για ενδυνάμωση άμυνας κατά των ιώσεων

Ο κλινικός διατροφολόγος, Πωλ Φαρατζιάν, μίλησε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Υγεία Πάνω Απ' όλα» με την Φωτεινή Γεωργίου για το τι πρέπει να τρώμε και να πίνουμε ώστε να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Ο επιστήμονας εξήγησε ότι η ελλιπής διατροφή και η λήψη λιγότερων θρεπτικών συστατικών, ακόμη και σε ήπια μορφή δεν αφήνει το ανοσοποιητικό σύστημα να δουλέψει ορθά. Απαραίτητα θρεπτικά κατά των ιώσεων σύμφωνα με τον διατροφολόγο είναι οι βιταμίνες A, C, D, B12, E, Β6 και το φυλλικό οξύ, δίχως τα οποία κάποια συστήματα του οργανισμού υπολειτουργούν.

Ο Πωλ Φαρατζιάν συνέστησε 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και ένα ακτινίδιο την ημέρα για την κάλυψη 200mg βιταμίνης C, η οποία είναι η πιο συνηθισμένη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, ενώ ο σίδηρος και το σελήνιο είναι εξίσου σημαντικά μέταλλα για την καταπολέμηση των ιώσεων.

Ο ειδικός επιστήμονας έδωσε βάση στο σελήνιο και εξήγησε ότι ο οργανισμός χρειάζεται 55 μικρογραμμάρια σεληνίου την ημέρα τα οποία μπορεί να τα αντλήσει από τροφές όπως η σαρδέλα, ο τόνος, τα αμύγδαλα και οι ηλιόσποροι.

Παράλληλα έδωσε κάποιες συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσει ο ασθενής όσο περνά μία ίωση, τονίζοντας ότι δίαιτα και ίωση δεν πάνε μαζί και ότι ο οργανισμός χρειάζεται πληθώρα τροφών για να επανέλθει. Γιαούρτι, τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και 2 λίτρα νερό την ημέρα εξασφαλίζουν στον οργανισμό μια καλύτερη ανάρρωση, κατέληξε.

 

 

Δημοφιλη Αρθρα

Διαβάστε Επίσης

Όλες οι ειδήσεις εδώΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ